Małgorzata Chmurzyńska „O pożytkach z nauki muzyki w świetle aktualnych badań psychologicznych”
Ewa Cichoń „Witold Lutosławski i Julian Tuwim dla dzieci – przegląd publikacji”
Anna Ignatowicz-Glińska „Muzyka w klasach IV-VI: przemyślenia i propozycje”
Zygmunt Krauze „Uczenie muzyki”
Krzysztof Kwiatkowski „Edukacja muzyczna na świecie”
Mateusz Migut „Cisza – muzyka – chaos – hałas”
Wioleta Muras „Muzyka Lutosławskiego w powojennych filmach”
Wioleta Muras „Przykładowy scenariusz lekcji”
Malina Sarnowska „Piosenki i wiersze. Zabawy słowno-muzyczne”
Ziemowit Socha „Socjologia o potrzebach muzycznych dzieci i młodzieży w ujęciu socjologicznym”
Jan Topolski „Cytat, próbka, sample – muzyka współczesna dla didżejów”
Sławomir Wojciechowski „Radość improwizacji. Młodzież w akcji muzycznej”
Tadeusz Wielecki „Od zabawy do sensu muzycznego. Propozycje działań twórczych”